28 febrero 2007

Visita às de Mámoa

Fomos ver às de Mámoa para lhes agradecer os seus conselhos, a tal Marinha nom estava mas estivemos com umha tal Concha que dixo que eu era moi valente por lhe dar o peito à nena em exclusiva depois de 16 días no hospital e que tinha moita sorte porque Lula mama moi bem.

Para mirar que tal mamaba fíxome dar-lhe o peito alí, o cal nom me fixo moito aquel porque me rompía os horários que lhe quería impor, aínda que nom dixem nada porque sei que elas nom estam dacordo com horario nengum, só que isso nom é soluzom para quem tem umha filha que chora o día enteiro.

26 febrero 2007

Por que chora?

Lula leva dous días na casa e nom deixa de chorar, día e noite. Esta seguido na teta, mamando e durmindo mas nom a podo pousar nunca porque se a pouso esperta, e berra moitísimo, e chora.

Estou desesperada, nom podo durmir, nem comer, nem ir ao banho nem me duchar, só podo estar coa nena no colo e a teta na súa boquinha.

Papá dixo que nom podía ser que, se levaba dúas ou tres horas comendo, seguise a ter fame, e me obrigou (e lho agradezo) a agardar os minutos que di no livro do Estivill. Había que agardar 1 minuto e, antes de que se cumprise, a nena quedou durmida. Penso que choraba de que tinha tanto sono que se sentía mal a gusto.

Chamei a Azu e mais a Maika desesperada a lhes pedir conselho. Azu díxome que lhe dese teta tanta coma ela quixese mais isso nom pode ser porque é o que fago agora e assi nom vou dar sobrevivido moito tempo.

Maika díxome que a ela lhe aconselharam que lhe dese cada 3 horas e nom mais de um cuarto de hora de cada teta, que a nena assi se espabilaba e comería mais rápido de cada vez. Quando saim do hospital déram-me um papel com instrucçoms de como fazer um biberom e uns horarios de tomas, vou tentar seguir os horarios de tomas.

25 febrero 2007

Volveu-me subir o leite!

O de lhe dar seguido, como dixo Marinha a de Mámoa, funciona de verdade! Hoxe erguim-me com os peitos inzados de leite coma o día que me subeu o leite aos 3 días de nacer Lula, ou mais!

23 febrero 2007

Ao fim na casa!!!

Hoxe deixarom vir a Lula pra casa, o avó Pablo foi ao hospital para nos axudar e alí atopou ao irmán da tía Elsa, que è pediatra, e nos foi saudar à sá de lactancia.

Ao chegar à casa estabam papá, a tía Ruth e o avó Eduardo a agardar por nós.

Mamá nom deu xantado até as catro e meia porque Lula nom deixaba de mamar e, quando quedaba durmida, espertaba e se botaba a chorar em quanto a pousabam no cuco.


E assí xantou mamá, despois de lhe dar a teta a Lula mais de dúas horas e meia seguidas, ouvíndoa chorar, e a todo correr, mentres a tía Ruth e o avó Eduardo lhe dicíam que a nena tinha fame.

22 febrero 2007

Mámoa

Nom sei quando me vam deixar levar à nena pra casa, estou um pouco preocupada por quando chegue ese día porque agora nom me está a tomar nada do peito.

Por isso, chamei a um teléfone do folheto de Mámoa, que é umha asociazom pro-lactáncia de Santiago, para pedir axuda a umha tal Marinha.

Ela explicou-me que quanto mais mama a nena mais leite produces, assí que para dar producido leite abondo, chega com pór à nena na teta tanto como ela quera. Quedei moito mais tranquila, quando a leve prá casa vou pasar de mercar leite de farmacia para nom cair na trampa de lhe dar se chora e me parece que o meu leite nom lhe chegue.

16 febrero 2007

Chegou o entroido

Chegou o entroido e as enfermeiras de neonatos disfrazarom aos nenos com traxecinhos de papel pinocho.

A foto sacou-lha a tía Anxos, que a foi ver a neonatos.

11 febrero 2007

Um peiteado novo

Lula está ingresada en neonatos para lhe pór o antibiótico, dixéronnos que vai ter que ficar lá 5 días até rematar o tratamento.

Aínda que é moi pequerrecha móvese muito e onte arrincou a vía que levaba na mam, por isso lhe tiverom que pór a vía na cacholinha. Está bem porque na mam lhe molestaba muito e na cabeça nom parece que lhe moleste.

08 febrero 2007

A primeira visita de mamá

Mamá foi à manhá a ver a Lula por primeira vez. Estaba deitada no berzinho, com umha vía na mam para o antibiótico, na outra mam um cabo para a monitorizar e umha vía nasogástrica para a alimentar. Nom a poidem colher no colo, só a acarinhei e lhe falei baixinho. Por o de agora só a poderemos ir ver de 13:00 a 13:30 e de 16:00 a 16:30.

07 febrero 2007

Naceu Lula

Lula acaba de nacer, um pouco à forza porque como non daba saído, mamá leva dous días recibindo oxitocina por varios meios e rompeu augas às dúas da manhá. Acabou na sá de dilatación con quatro pingueiros na véa: un com oxitocina, outro para hidrataçom, outro com glucosa porque o coraçom de Lula latexa menos durante as contraçons, outro com antibiótico por a infeiçom das augas.

Pesou 2,910 kg. e mideu 49 cm., estaba moi rubia e parecía moi longa.

Como as augas estavam infeitadas a Lula levárona numha incuvadora a ver a papá e a mamá, e depois á pranta de neonatos para lhe pór antibiótico. Papá ficou moi emocionado porque Lula colheu a manta e se cubreu com ela, e papá pensou que era a nena mais lista do mundo.