02 enero 2008

Dúas horas bem bonitas


Hoje fomos durmir ás nove. Puxémonos a tomar teta no colinho e quedou durmida, pensei que se a deitaba na cama igual era mais dificil que espertase que se a deitaba no berce así que a deitei ao meu carom.

Remexeuse um pouco buscando a teta, así que lhe dim umha pouca. O que a mim me preocupaba era que se volvese pór nervosa coma os últimos días, assi que que estivese tomando teta meio durmida erá bó, aínda que fosse muito tempo.

Depois comezou a se mover por a cama, e ficaba queda e deitada com cada pasinho que daba. Quando se achegou muito á beira da cama me deitei quanda ela e lhe volvim dar teta e volveu quedar durmida.

Leveina ao berce e quando a deitei abreu os olhinhos. Sorriu e se ergueu, aínda que nom foi canda mim senom que se puxo a xogar e a mirar cara o cham e a rir.

Entom foi canda mim e dixo "Te-ta", mas nom quería que a colhese, púxo-se a mamar no berce, e mentres ía mamando ía-se escorregando cara o berce até que quedou durmida.

O problema é que estamos as dúas malinhas, e desta volta deume a mim por espirrar. A nena espertou, sorriu, ergueu-se no berce e deu-me umha aperta. Entom colhina, metina no colo, dim-lhe umha pouquinha de teta e desta volta si que quedou durmidinha de tudo.

Forom dúas horas o que nos levou durmir, mas forom dúas horas bem bonitas.