01 enero 2008

A noite de fim de ano


Como iamos cear na casa dos avós de Sabucedo e iamos durmir aí tamem, puxemos-lhe o pixama á nena para que fose durmir quando tivese sono.

Ás nove parecía que tinha sono e a levei a durmir. Dim-lhe teta, ficou durmida e a deitei no berce, e entom abreu os olhos e se puxo a xogar no berce, e outra vez a lhe dar teta e outra vez a jogar no berce.

Contra as dez foi-me buscar o papá de Lula para me avisar que iamos cear, assí que fomos ás dúas pra cear. Ceamos o avó, a tía Anxos, o papá, a mamá e mais Lula. A avóa estaba agripadinha na cama.

Depois de cear, arredor das once, fum-a deitar para poder ir ás doce tomar as uvas. E volvemos com o mesmo lío: mamar, jogar, mamar jogar... á umha da manhá nom podía mais e lhe dissem: "Fai o que queras, eu vou durmir" e me deitei na cama, a carom do berce.

Entom puxo cara de "Nom vas jogar mais comigo ?! :-(" e protestou um pouquinho. Eu dissem-lhe que estaba moi cansa e lhe volvim dar teta. Daquela finalmente durmeu... Que trabalhinho !!!