29 octubre 2007

Quase afoga!

Leva días a berrar quando lhe damos as mencinhas, e isso que antes chuchaba do apiretal coma se fose da teta!

Hoje tivemos-lhe que dar o anti-biotico à força e quase afoga, abreu muito os olhos e a boca e depois botou umha cheia de flemas.

Eu tinha que ir trabalhar e papá ía quedar coa nena porque onte teve mais de 39 quase toda a tarde, e os dous quedamos preocupados com isto assi que papá chamou ao 061 (o telefone que salva aos pais preocupados de passar meia vida em urgéncias e aos médicos de urgencias de atender a meninhos que nom tem nada), e no 061 disserom-nos que a levásemos a urgéncias por se lhe tinham que dar as mencinhas por véa.

Papá chamara onte ao 061 porque a nena tinha muita fevre e o médico do 061 lhe disse que nom se preocupase, que como toma teta a nena tem o sistema imunológico de uma pessoa de 34 anos (e eu fiquei toda cheia, aínda que nom gostei muito de que consultase a minha idade).

Em urgéncias atendeunos um médico moi amábel que me preguntou qué comía a nena. Eu dissem-lhe um pouco avergonhada que tomaba teta e papa e fruita, mas que dende que estaba enferminha nom quería mais que teta e que nom lhe dera nada mais toda a fim de semá. A verdade é que tinha um pouco de medo de que me berrase por nom lhe dar a carne e as verduras mas ele disse que muito bem, que mentres estivese enferminha a teta era o melhor que podía tomar.

Se nom fosse pediatra de urgéncias igual pedía cambiar para ele!!!